Isadora 765 Poolside

Då var det redan midsommar! Tyvärr har jag inte några fler vackra midsommarmanikyrer att visa er. Ni får nöja er med ett swatch-inlägg över en fantastiskt vacker blå nyans från Isadoras sommarkollektion! 
 
 
 
 
 
Lacket delar namn med kollektionen, och heter Poolside. Fantastiskt lättlackat och väldigt vackert. Jag hade två lager, men jag tror det hade blivit ännu vackrare och mer djup med ett tredje, så här i efterhand. 
 
Igår visade jag ju er detta årets midsommar-nail art med blåklint och prästkragar. Över huvud taget känns det som att blommor är väldigt midsomrigt. Kanske också sill och små grodor, men det känns inte alls speciellt festligt att måla sill och grodor på naglarna (fast jag vill gärna se om någon av er gör det!).
 
Men kanske kan någon av nedan blomdesigner också inspirera? Klicka på bilden för att komma till inlägget:
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Oh vad du är duktig!!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2013-06-21 @ 07:30:10
URL: http://annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0