One Stroke Blue

Eftersom det var väldigt längesen (nästan ett år sen) jag gjorde one stroke-blommor kände jag att det var dags att ge sig på denna teknik igen. Här ser ni mitt första försök, och nu kommer andra.
 
 
 
 
 
På de här bilderna ser det ganska snyggt ut, men jag är inte riktigt nöjd, jag behöver helt klart öva! Kanske borde jag också pröva att bland ut mina akrylfärger med en aning vatten när jag gör det här, men jag vet inte riktigt. Det blir i alla fall inga klockrena blommor av det, den saken är säker. Bakgrundsfärgen är så klart Essies Bikini So Teeny och övriga färger är akrylfärg.
 
Tycker ni att första eller andra försöket blev mest lyckat? Jag gillar färgerna bättre på denna versionen..

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad vackert! Otroligt fint och romantiskt!

Svar: Åh tack! (nu blir jag lite starstruck av att få så fina kommentarer från en bloggkändis som dig ;)
Honmednaglarna

2012-08-29 @ 06:40:41
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0