Black Lace

Idag tänkte jag visa den snabba nail arten jag gjorde till Mentality Soirée för några veckor sen när jag bar den.
 
 
Egentligen var nog Soirée snyggast på egen hand, men jag är ju smått allergisk mot att vara enfärgad om naglarna, så när jag inte hann måla nail art innan jag skulle till skolan slängde jag ner den svarta nail art pennan från Barry M i väskan och satt sedan och slängde ihop detta enkla spetsmönster utanför klassrummet innan vi började. Det ser lite kladdigt ut och jag tycker inte helheten blev så bra heller. Blev mycket nöjdare första gången jag gjorde denna sortens design när jag bodde i Lund för några år sedan. Men men, jag slapp känna mig naken i alla fall! ;) 
 
ENGLISH:
This is a simple lace design I made for Mentality Soirée when I wore it a couple of weeks ago. I really think Soirée probably looked better on its own, but I very rarely wear one single colour on my nails, it has to have some nail art on as well! So when I didn't have time to make a design before school, I threw my black nail art pen from Barry M into my bag and then sat painting this outside the lecture hall while waiting for the teacher to arrive. I'm not really loving this (I made another lace design a few of years ago that turned out much better), but at least I didn't have to go one-coloured to class. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0