Nagelleverans Nfu Oh

I måndags landade det en avi för dessa tre nagellack i brevlådan!
 
 
Det var dessa jag klickade hem på rea på viis.ee förra veckan. Ett Aqua Base, som ska förstärka holo-effekten på hololack och även bota holosjuka. Samt ett silvrigt och ett blått hololack, nr 61 och 65. Nu är jag verkligen redo för våren och sommaren. Ni minns väl även de fina Jade och Layla holosarna jag beställde för ett tag sen? 
 
Jag sitter nu med neon-orange Orange Knockout från China Glaze på naglarna tillsammans med svarta och vita prickar. Mina bilder på Orange Knockout blev väldigt dåliga, så frågan är om jag över huvud taget ska bry mig om att ladda upp dem. Vad tycker ni? Är det värt att ladda upp dåliga swatchbilder?
 
För övrigt kan jag ju säga att jag är extremt stolt över mig själv på ett plan: det här är nog första gången jag lyckats använda alla lack ur en beställning från internet inom några veckor (jag fick hem dem den 28:e februari, och nu har jag redan lyckats pröva alla 7!). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0