Jade och Layla Holos

Idag kändes det riktigt vårigt ute, fastän det blåste rätt mycket. När jag kom hem låg det löften om våren och väntade i ett vadderat kuvert på köksbordet. ;)
 
 
Fina holo-lack från Jade och Layla. 
 
Jade Vermelho Surreal
Layla Emerald Divine
Layla Gold Idol
Jade Psicodélica
Jade Mystic Gold
 

Som sagt, redo för våren så nu kan den komma när som helst!
 
Dessa beställdes via brittiska företaget Sally Magpies som har bland annat Layla, Jade, Ozotic, Speciallitá m.fl. lite mer svåråtkomliga märken. Förvånansvärt billigt och är framför allt nöjd över frakten, som bara kostade ca 30-40kr. Jag beställde förra tisdagen, och tur var väl det för nu har Royal Mail (Storbritanniens Posten) plötsligt bestämt sig för att inte skicka nagellack utomlands längre (ryktet går att de förstör alla paket med nagellack, men mer troligt är väl att de bara skickar tillbaka dem till avsändaren). Detta betyder att Sally för tillfället inte kan skicka utanför Storbritannien längre, men håll utkik så kanske hon lyckas hitta ett bättre fraktalternativ snart. :) 
 
Glöm nu inte att kika på mina Tradera-auktioner! De fina Orly-lacken och OPI är fortfarande utan bud! :O

Kommentarer
Postat av: Nailtastic

Superfina allihopa!

Svar: :D Nu gäller det bara att vänta in lite sol så man kan pröva dem också :)
Honmednaglarna

2013-02-01 @ 17:58:32
URL: http://nailtastic.blogspot.com/
Postat av: Lela

Åh vad kul för dig att dina kom fram:) Jag beställde från A-England den 15:e jan och jag har fortfarande inte fått mitt paket:( Chansen att jag får det paketet är nog svinnande liten:(

Svar: Ajdå :/ Konstigt att jag som beställde senare (23:e elr ngt sånt) fått mina.. Men var det inte A-England som hade lyckats hitta något alternativt fraktsätt redan? Har för mig någon hade skrivit det på Lacka-Byt..
Honmednaglarna

2013-02-01 @ 23:15:20
URL: http://www.lelack.se
Postat av: Gelic' nail art

Härligt paket! :) Hoppas englands post släpper på sina krav så man kan beställa igen. :)

Svar: Ah, kanske inte är så jättestor chans att de ändrar tillbaka reglerna, däremot hittar nog de flesta butiker alternativa fraktsätt :)
Honmednaglarna

2013-02-01 @ 23:44:03
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0