Tradera-auktioner

Godkväll mina vänner. Ledsen att det varit så tomt på bloggen denna veckan, har helt enkelt inte känt mig sugen på att blogga. Det blir så där ibland, hoppas inte ni tröttnar på mig när jag gör så. :) Jag har spenderat helgen hos min pojkvän i Halmstad, men dagarna flög förbi alldeles för fort och nu sitter jag här och håller på att gå under av saknad. Så jag har ägnat kvällen åt att lägga upp lite nagellack på Tradera. Ni hittar annonserna här
 
Där finns bland annat Orly, OPI, H&M, Oriflame och ett gäng av mina two way-pennor från Sure Promise. Passa på att kika lite. :) 

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

En vecka är väl inget att orda om! Jag är bra på att ta pauser på både en och två veckor när det är mycket annat att hinna med, men jag tycker man måste unna sig att göra det. Bloggen måste ju fortsätta att vara kul, och inte ett måste!

Svar: Haha, det börjar närma sig två nu ;) Men visst har du rätt, det här gör man ju för att det är roligt, och ingenting är lika roligt när man känner att man MÅSTE göra det! Skönt att få bekräftelse på att ni tänker likadant som jag :)
Honmednaglarna

2013-01-30 @ 00:23:45
URL: http://www.nageldraken.se
Postat av: Nageldraken

Ja, i alla fall tycker jag det! Det är klart att om man vill maxa antalet läsare får man nog ligga i lite mer än vad jag gör, men jag tycker att det är viktigare att det är roligt än att man blir en av Sveriges största nagelbloggar. ;-)

Och två veckor är också helt ok, tycker jag!

Svar: Haha precis, tror det är få som gör det för att bli "stora" bloggare. :)
Honmednaglarna

2013-01-31 @ 22:38:59
URL: http://www.nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0