Sure Promise Nail Art Pens

Och när jag kom hem i söndags låg ett paket med godingar från posten hemma och väntade på mig :D





72 st skulle det vara, men jag hade visst råkat få två extra, så 74 blev det. 8 av flaskorna hade läckt, varav fyra av dem hade gjort det så mycket att det kommit lack på andra flaskor. Ingen av dem hade dock gått sönder, och samtliga hade gott om lack kvar i flaskorna. Otroligt nog är inte en enda av färgerna en dublett, även om det var ett par som man blev lite fundersam över. Det är 27 krämfärger, 11 glitter och 25 skimmer/metallic. + en ofärgad.

Vi pratar om 10 gula nyanser:




12 blåa:





23 röda (+rosa och lila):





15 gröna:





och 12 grå/bruna:





Om ni tycker att jag har räknat lite fel kommer här de kladdiga flaskorna med på bild, och de kompletterar förhoppningsvis de missvisande antalen på föregående bilder:





Dessa lack köpte jag från säljaren gorgeuosland på ebay.se för ca 300 kr:

http://viewitem.eim.ebay.se/72-colors-2-way-nail-art-brush-polish-varnish-paint-pen/150628160418/item

Hade läst väldigt noga om dessa lack tidigare, då jag tyckte att hela kitet för 300 kr verkade för bra för att vara sant, och då jag tidigare köpt 8 nail art pens för 399 kr hos Ellos. De var dock av märket Rio, och antagligen väldigt mycket bättre.

Det jag hade läst om dessa från Sure Promise var dock just att det hände att lacken hade läckt när de levererades, och att penslarna ibland hade trillat av. Har gått igenom alla mina lack och inte en enda pensel har än så länge trillat bort, så vi får hoppas att de håller.

Dessvärre har jag ännu inte haft tillfällighet att pröva om själva färgen är bra, så det ska allt bli en överraskning att få se. Oavsett så är jag helnöjd med mitt köp och är ganska säker på att min nagellackssamling nu har gått förbi 300-gränsen.


Edit: Upptäckte att bilderna var för stora och klipptes av på höger sida, så har nu förminskat dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0