KIKO #338

Vet ni vad, på förra nagellacket jag hade på naglarna, Polar Nights, gjorde jag faktiskt ingen design för jag tyckte det gjorde sig bäst för sig själv. Så idag kommer det en swatch till, på KIKO 338.
 
 
 
 
 
 
 
Kommer ni ihåg det senaste lacket jag prövade från KIKO? Jag köpte ju ett helt gäng när jag var i Lissabon i höstas, och blåa nr 335 var först ut att testas, men det var inget jag var speciellt nöjd med. Jag kan dock komma med det glädjande beskedet att nr 338 är mycket bättre! Ett vanligt hederligt krämlack, men ack sicken vacker färg och perfekt formula! Tror ni mig om jag säger att det där är två lager och INGET städande med remover/aceton kring nagelbanden? Jag börjar bli riktigt säker på handen alltså. :D Att detta nagellacket flyter på som en dröm gör säkert inte saken sämre. Jag är riktigt imponerad över vad man kan få för 3,95 euro alltså. Plus att jag som sagt verkligen älskar färgen. Jag hade faktiskt ingenting liknande sedan tidigare. Den här nyansen har en lyster i sig som gör att jag vill stirra oavbrutet på mina naglar i flera timmar. :) Extremt nöjd med köpet. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0