KIKO #335

Nu ligger jag efter igen.. Hann inte med några inlägg förra veckan så det kommer komma ett par framöver nu istället. Hunnit med två nya juldesigner och idag handlade jag även den sista julklappen. Har haft en oförskämt bra helg med fest, bio, pojkvänsmys, brorsbarnsmys, adventsfika, målande och julklappshandlande.
 
Förra helgen målade jag naglarna med ett blått lack från KIKO, nr 335, ett av dem jag köpte i Lissabon.
 
 
 
 
 
 
Det här lacket är ett så kallat "jelly"-lack. Vet inte om jag visat er ett sådant tidigare, tror faktiskt inte det. Tyvärr är jag inget fan av jellys, de brukar behöva alldeles för många lager för att bli täckande. Detta krävde tre för att bli hyfsat, men morgonen efter hade jag lakans-avtryck på i princip varenda nagel (väldigt längesen det hände mig) så det var bara till att dra på ett fjärde. Tycker tyvärr inte att formulan var någon höjdare, den var svår att handskas med, även om jag inte riktigt kan sätta fingret på varför. Penseln känns dock som att den kan vara något att se fram emot på övriga KIKO-lack.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vilken otroligt läcker blå färg!

2012-12-17 @ 06:37:59
URL: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0