Checkered

Till Depend 357 försökte jag köra en safe design som resulterade i en massa kladd och att jag bara bytte lack så fort jag var färdig. Rutigt brukar ju annars funka till det mesta, men här kände jag bara att färgerna blev helt fel och utförandet var riktigt taskigt, så jag skäms nästan över att visa det. Men icke desto mindre, någon annan kanske gillar det. Hoppas det. :P
 
 
Jag använde en svart nail art liner nr 1062, från Depend och min röda two way-penna från Rio för att göra linjerna. Det hela blev som sagt lite för kladdigt, så jag tog bort det direkt, och målade om med Zoya Ziv som klarar sig bra på egen hand. :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kalle

älskar såna här designer. verkar som att jag är ganska ensam om det iofs..

Svar: Ja den här gillade jag verkligen inte! Den blev kladdig som satan. Tog bokstavligt talat bort den direkt.
Honmednaglarna

2013-02-19 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0