Depend #357

När jag var runt på stan i veckan passade jag på att köpa två lack ur Depends nya vårkollektion. Lindex hade 2 för 40 kr, så jag slog till på två färger jag varit lite sugen på. Ett av dem var nr 357
 
 
 
 
Det här är två lager, men det hade absolut behövts ett tredje. Vet inte varför jag bara körde på två.. Jag gillar färgen, trots att det egentligen inte är någon vidare snygg färg, och inte heller speciellt smickrande för hudtonen. Känslan i det här lacket påminner mig en hel del om Trendsetter som China Glaze kom med 2011. Det är en sån där fulsnygg färg. Känns som att det bara är vi äkta nagelnördar som gillar (och vågar bära) den här sortens färger. :) 357 var lättmålat och hade schysst formula för övrigt. Små små glitterpartiklar i silver som inte syns jättetydligt, men definitivt finns där. 

Kommentarer
Postat av: Gelic' nail art

Jag tycker färgen är fin, men så älskar jag ju grönt också! ;) Borde kika in på mitt lindex också, för ska jag köpa depend borde de vara på rea. ;)

Svar: Jag älskar med grönt. :) Jag såg att även Kicks och Åhléns hade erbjudanden på Depend, tror det var 3 för 59 på kicks och 2 för 39 på åhléns. :)
Honmednaglarna

2013-02-10 @ 10:45:05
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Postat av: Ann-Sofie

Cool grön nyans, men man ser att det är ett skirt nyans. :-)

Svar: Ah, det är synd, jag har lite svårt för när det blir just 3-4 lager.. Torktiden blir ju så mycket längre då och det är svårare att göra nail art :P
Honmednaglarna

2013-02-10 @ 15:00:29
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Anonym

Du har inte lösnaglar ? så isf hur sköter du dina naglar så dom inte bryts, håller sig starka osv ? och vad använder du för något naglellacksborttagningsmedel ? ;)

Svar: Nepp, det är mina egna, riktiga naglar. Jag har faktiskt skrivit ett litet inlägg om just hur jag tar hand om mina naglar, det kan du läsa här: http://honmednaglarna.blogg.se/2012/december/hur-jag-skoter-mina-naglar-del-1-2.html
Har ännu ej kommit mig för med att skriva en del 2.. :)
Honmednaglarna

2013-02-10 @ 17:05:51
Postat av: Annefia

Själv tycker jag det är en RIKTIGT snygg grön nyans faktiskt. Men precis som Gelic så älskar jag grönt.

Svar: Haha, jag älskar också grönt! Fast jag tycker som sagt det är lite fulsnyggt... Men jag gillar fulsnyggt ^^
Honmednaglarna

2013-02-10 @ 17:39:29
URL: http://blogg.fialand.com/
Postat av: Fröken Nilsson

Läckert!
Köpte oxå detta på lindex sist, ok pris ;)
Står och väntar på att bli lackat med....

Svar: Fram med det! :D Nu måste vi snart sluta med alla mörka höstfärger ;)
Honmednaglarna

2013-02-10 @ 18:25:45
URL: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0