Wrapping the Gifts

För två år sen gjorde jag för första gången ett par naglar med julklappsmotiv; ni har säkert sett någon variant på andra bloggar också. Jag gillade i alla fall min med Ruby Pumps, guld och vitt väldigt mycket, så jag bestämde mig för att pröva att göra en variant med kallare nyanser, nämligen midnattsblå, silver och vit. 
 
 
När jag började med denna föreställde jag mig mer intensiva färger, nu blev den tyvärr lite dammig i färgen. Hade velat ha en mer intensivt blå, och en lite glansigare silvrig nyans. 
 
Den blå bakgrunden är Kicks New Year Sky, den vita är min nail art liner från So Easy Stripe, och den silvriga är ett litet minilack jag köpte i ett kit från H&M, tror den heter Metallic Grey

Kommentarer
Postat av: Lela

Tyckte det blev tjusigt med de lite dovare och dammigare färgerna.

Svar: Okej, tack! :) Är kanske bara jag som är mer förtjust i starka kontraster :)
Honmednaglarna

2013-12-17 @ 08:30:37
URL: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0