Nfu Oh #65

I helgen bar jag ett vackra Nfu Oh nr 65. Ett blått lack med massvis av vackert holoskimmer. Varning för bildbomd!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag lackade om med detta i fredags kväll strax innan jag skulle med min pojkvän ut på after work med hans jobb. För lite sedan köpte jag ju ett Aqua Base från Nfu Oh för att slippa allt vad holosjuka heter (se exempel på holosjuka här), och nu tänkte jag passa på att använda det. Aqua Base använder man alltså som baslack under hololacket. Något som ni bör tänka på dock är att se till att aqua basen får torka ordentligt innan ni lägger hololacket ovanpå. Själv var jag lite stressad i fredags och resultatet blev att lacket liksom skrynklade sig lite när det torkade. Viss tendens till holosjuka fanns också kvar, så jag fick använda två lager Nfu Oh 65. 
 
Men regnbågarna är det minsann inget fel på! När solen kommer fram är det här helt fantastiskt vackert! Formulan är heller ingenting att klaga på, lättkontrollerad och bra täckförmåga så länge man slipper holosjukan. Jag använde som sagt två lager. 
 
Är du sugen på ett eget exemplar? Nfu Oh är lite knepigt att få tag på, men säljs bland annat hos viis.ee och kommer att vara månadens märke hos Nailmail i maj!

Kommentarer
Postat av: Nageldraken

Det här är så fint! Jag borde använda mitt igen snart!

Svar: Holo-lack borde användas mycket oftare egentligen :):)
Honmednaglarna

2013-04-09 @ 22:40:28
URL: http://nageldraken.se
Postat av: Ann-Sofie

Så snyggt, fin färg! :-)

2013-04-10 @ 09:21:52
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Elin/Nailmanic

Otroligt vackert! Vilka regnbågar :D

Svar: Ah, det är svårt att inte gilla holos :)
Honmednaglarna

2013-04-12 @ 19:08:14
URL: http://nailmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0