Dollish Polish I'm Not Crazy, My Mother Had Me Tested

Tidigare i veckan bestämde jag mig för att testa ytterligare ett av lacken från Dollish Polish:s Big Bang Theory-kollektion. Denna gången blev det I'm Not Crazy, My Mother Had Me Tested
 
 
 
 
 
Det är mestadels stort glitter i massvis av olika färger och former, i en ofärgad bas. Jag ser blått, gult, rött, grönt, vitt, svart, koppar, silver... Det här är två lager ovanpå Poseidon
 
Det är inte speciellt svårkontrollerat, men man ska inte hålla på och dra för många gånger med penseln för då tar man bara med sig glittret upp igen. Jag gjorde ett litet experiment för att se om det skulle gå att få heltäckande: nedan är 5 lager ovanpå Poseidon, samt 7 (!) lager utan basfärg. Som ni ser är det alltså inte att tänka på att försöka, så nu vet ni det. :) 
 
 
I veckan bestämdes lite hastigt och lustigt att vi ska åka till Gekås imorgon. Vi ska tydligen åka kl 7, och jag jobbar till 22 ikväll. Det är tur att det är nästan 4 timmars bilfärd så jag kan passa på att sova lite! :) Ska bli roligt i alla fall, jag är tyvärr en sån där nörd som älskar Gekås. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0