Llarowe-leverans!

För några veckor sedan fick jag veta att indie-märket Dollish Polish hade gjort en Big Bang Theory-kollektion, och jag bestämde att jag bara MÅSTE ha de lacken. The Big Bang Theory har varit min go-to tv-serie många gånger, inte minst alla de helger då jag åkt fram och tillbaka till Lund och Halmstad när jag och min fina pojkvän inte bodde ihop. Flera timmars tågresa blir helt enkelt så mycket roligare om man kan kolla på en trevlig serie! 
 
Att det är ett indie-märke betyder tyvärr att det är lite svårare att få tag i än ett vanligt märke: säljs ju bara på vissa ställen, t.ex. hos Llarowe och Dollish Polish:s egen hemsida, och i begränsad upplaga och tar slut snabbt. Idag landade äntligen min beställning i brevlådan! 
 
 
Jag ska erkänna det, det här är inte alls min sorts lack. Att dömma av de swatcher jag sett hos Ann-Sofie på Colour It kommer jag inte att använda dem mer än en gång, och då bara för att swatcha dem. Jag köpte dem bara för att det är The Big Bang Theory. Och för att de har sjukt klockrena namn! Glitter-lack för layering är helt enkelt inte riktigt min grej. Så ja, jag ska faktiskt bara ha dem ståendes där på mina nagelhyllor och njuta av att bara ha dem! De ser väldigt fina ut i flaskorna. ;)
 
 Från vänster till höger:
 
Coitus 
Bazinga!
I'm Not Crazy, My Mother Had Me Tested  
Penny...Penny...Penny...
 

För er som brukar titta på The Big Bang Theory, känner ni också hur alla de här lacken faktiskt är sina namn?
 
Ett till lack fick faktiskt följa med hem, och det var Magia från Jade. Jag hade tänkt klicka med det när jag gjorde min holo-beställning från Sally Magpies i början av året, men då var det slut där, sen har de ju inte kunnat skicka utanför Storbritannien tack vare Royal Mails nya trevliga postregler. Så jag passade på helt enkelt. :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh se där, där kom den hem till dig också.
En underbar kollektion. Hoppas du kommer gilla den på dina naglar, med andra underkläder kanske....eller ska de bara stå därhemma? ;-)
Jag är också ett TBBT-fan....så det är väldigt roligt att ha dem. :-)

Svar: Japp, äntligen. :) Haha, alltså, jag kommer nog inte Ogilla dem, men jag har ju nästan 500 andra nagellack, och jag gör hellre nail art än håller på och layrar (öhm ja.. lägger olika lack ovanpå varandra) med glitter-lack och sådant, se de kommer nog mest stå där faktiskt. :) Men jag kommer ändå älska dem ;)
Honmednaglarna

2013-04-04 @ 17:31:32
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Elin/Nailmanic

Bazinga tycker jag lever upp till mina föreställningar om hur det lacket borde se ut. Sheldon har ju ofta rött och gult i kombination i t-shirtar. De andra lacken, nja kanske inte så mycket. Snygga är de hur som helst alla fyra och jag är superavis att du lyckades få tag på dem ;)

Svar: Jag tänker också direkt på hans t-shirtar faktiskt. :) Och på en scen när Sheldon vägrar gå upp ut ett bollhav och Leonard får jaga honom x)
Honmednaglarna

2013-04-04 @ 19:38:20
URL: http://nailmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0