Peacock

För ett tag sen målade jag påfågelfjädrar på mina naglar. Och eftersom det är söndag tänkte jag även att detta kunde bli ett bidrag till LeLacks nail art sunday, med tema fåglar. Även om jag brukar göra nail art andra dagar också. :)
 
 
 
 
Ni har säkert redan gissat att det är Live and Let Die som man anar som bakgrund. Jag svampade även på H&M:s Lady Luck på tipparna. Övriga färger är H&M:s Nail Him (i mitten) och Charla från Zoya, och Soft Green från Kiss, Depends blåglittriga nr 252 (också i mitten) och guldiga artlinern nr 1061. Satte en liten blå rhinestone i "ögat" för att ge lite mer djup. :)
 
Jag tänker inte bry mig om att förklara exakt hur jag gjort i detta inlägg, eftersom jag faktiskt har gjort en tutorial. Mycket enklare att titta på den så ser ni exakt hur det ser ut. :) Den kommer upp i nästa inlägg.
 
Om ni gillar temat fåglar kan jag glädja er med att jag också gjort en liten uggle-design som jag förhoppningsvis kommer hinna ladda upp i början av nästa vecka. Kanske inte imorgon, för då ska jag jobba från kl 8 på morgonen till 21.30. Imorgon börjar jag nämnligen på mitt nya jobb i kundtjänst på Telenor. Eller ja. Utbildningen börjar imorgon, rättare sagt. :) Lär visst bli som att gå i skolan igen har jag hört. Men som sagt, håll utkik efter min söta uggledesign. :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Väldigt vackert mönster! Du har lyckats riktigt bra.

Svar: Åh tack tack! Jag tyckte själv att det blev liiiiiite för mörkt, hade gärna sett att färgerna sprang fram lite mer :)
Honmednaglarna

2012-11-25 @ 14:29:50
URL: http://annsofiesoderbergh.blogspot.se/
Postat av: Emma / Nail Lacquer Love

Vad vackert. Tycker det ser jättefint ut!

Svar: Tack! :) Jag gillar din gradient också, måste verkligen testa Ruby Pumps ovanpå svart någon gång!
Honmednaglarna

2012-11-25 @ 15:36:10
URL: http://naillacquerlove.blogspot.com
Postat av: Jannike

Snyggt:-)

Svar: Tack! :D
Honmednaglarna

2012-11-25 @ 20:13:09
URL: http://jamaluei.blogspot.com
Postat av: Sara / Prettypolish

Riktigt vackra naglar! Supersnyggt! :D //Sara

Svar: Tack! :D Du gör inte så dåliga själv! Måste fråga om det är dina egna naglar eller om du gör förlängningar? Imponerad över längden!
Honmednaglarna

2012-11-26 @ 19:00:17
URL: http://prettypolish.blogg.se
Postat av: Sara / Prettypolish

Tack! :D Det är mina egna! :)

Svar: Imponerande :)
Honmednaglarna

2012-11-27 @ 21:15:17
URL: http://prettypolish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0