Night flower

Till Notoriously Beautiful gjorde jag en one stroke-design med akrylfärger som jag inte blev så nöjd med. Det var bara färgvalet jag tyckte om, men ni ska likväl få se den.
 
 
 
 
 
Tja, inte mycket att skriva om designen i sig. Jag har gjort one stroke tidigare, senast i augusti, och första gången för drygt ett år sedan. Jag behöver helt klart öva lite till. :)

Nu något helt off topic. Min pappa äger ett antal små fastigheter, bland annat en gammal byggnad där två kvinnor nu driver en second hand-affär för begagnade barnkläder. I morse upptäcktes det att det hade varit inbrott i butiken, och någon har varit inne och stulit, ja faktiskt, hundratals begagnade barnkläder. Seriöst liksom?

Kommentarer
Postat av: Emma / Nail Lacquer Love

Jag gillar det. Jag är så grymt dålig på all typ av nail art, mn det här blir jag sugen på att prova!

Svar: Tack, pröva! Personligen tycker jag att one stroke är svårt att få så där sjukt snyggt som de som är riktigt duktiga kan få det, men å andra sidan är det också svårt att få skitfult ;) Och blir nästan alltid snyggt på lite avstånd :) :)
Honmednaglarna

2012-11-15 @ 20:35:00
URL: http://naillacquerove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0