Visningsdesigner 76, 77, 78

Mycket att göra i skolan och livet nu, men ska göra mitt bästa för att få upp lite nya designer åtminstone varannan dag i alla fall. :)



Nr 76: Jag minns inte ens hur det var meningen att denna skulle se ut längre, minns bara att den inte alls blev som jag hade tänkt mig, och att jag verkligen inte gillade den. Intressant nog var det den min sambo tyckte var finast på det hjulet när jag visade honom. Vi har inte riktigt samma smak... :) Jag har som ni ser lagt en orange basfärg, denna kommer från La Femme, men jag blir inte klok på vad den heter.. Eventuellt Clear 01, även om det låter högst otroligt. Jag vill minnas att jag sedan målade ett diagonalt fält över halva tippen och en bit ner med vitt från Rio. Sedan på med röda streck i någon slags solfjäder.. I detta stadiet tyckte jag bara den såg löjlig ut, så i ett sista desperat försök att rädda den la jag på silverglitter från Nail Star, och räddad blev den visst, att dömma av sambons utlåtande.. :)

Nr 77: Den här gillar jag däremot starkt! Det är en sån där härlig abstrakt med färgfält, prickar och streck á la nr 56 och 61. Den typen kan man verkligen kombinera med alla möjliga färger, och det blir lika snyggt varje gång. Nästan i alla fall. ^^ Här är basfärgen, som knappt syns, en rosa holografisk från China Glaze, Rated Holographic. Sedan är det bara till att måla lite random uppe på det. Den röda är Sally Hansens 18 Cherry Red, och sedan har vi mina trogna vita och svarta vänner från Rio som även har varit med och komponerat denna designen.. :)

Nr 78: Ser betydligt simplare ut. Återigen använt 18 Cherry Red, vitt och svart från Rio, samt min silvriga holografiska från Color Club, 850 Worth the Risque.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0