Visningsdesigner 61, 62, 63

Har dessvärre fortfarande inte lyckats ordna något sätt att få fram den där tutorialen på. Ska försöka fortsätta leta, men kommer inte ha tid i riktigt samma utsträckning nu de kommande dagarna eftersom jag måste köra igång och plugga inför onsdagens tenta.

Visningsdesignerna fortsätter dock att komma.



Här fick jag inte heller med numrena riktigt, men ni kan säkert räkna ut att det ska stå 61 före 62. ;)

Nr 61: Jag har alltid väldigt svårt att komma på designer att måla på kopparfärger och orange, men här blev jag faktiskt ganska nöjd. Basfärgen är alltså koppar/bronsfärgad, heter Flagstone Rush och kommer från Orly. Den silvriga heter Worth the Risque och är från Color Club, och den svarta är nr 25 från Kubiss. Den vita är från Rio. Som ni ser är mönstret egentligen bara helt random, och liknar det på visningsdesign nr 56.

Nr 62: Den här gillar jag färgkombon otroligt mycket på. Den ser så skimrande ut. :) Den rosa glittrande basfärgen är nr 216 från BeYu. Sen har jag återigen använt Color Clubs Worth the Risque för det silvriga, och det blå är en liten two way-penna från Rio. Det påminner lite om ett tiger/zebramönster, men samtidigt är det helt annorlunda. Det får mig att tänka på vind och vatten...

Nr 63: Det här är en enkel polka dot-design med en french-tipp. Går att göra med i princip vilka färger som helst. Jag har dock använt Viva la Divas nr 124 som bas, och sedan troget den vita från Rio för att göra prickarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0