Inspiration

Trevlig dan före doppardagen mina vänner!

Jag har ägnat eftermiddagen åt att måla färdigt en tavla som min bror ska få i julklapp. Det var meningen att han skulle fått den i födelsedagspresent för längesen, men jag har en viss förmåga att börja måla tavlor och sen inte bli färdig med dem förrän ett halvår senare. Men ganska fin blev den i alla fall. Tror den kommer passa i hans vardagsrum. Jag fick nya panåer i julklapp av honom förra året, så tog det som en vink att han ville ha fler handmålade tavlor... Kan ta en bild på den imorgon och lägga upp någon dag, nu är det ju bara värdelöst att försöka eftersom ljuset är borta sen längesen.

Fick en kommentar från den här tjejen som har en blogg där hon bland annat lägger upp nageldesigner som hon gjort främst med konad och stamping, men snygga är de. Här har hon blivit inspirerad av mina snöflingenaglar som jag gjorde för ett par veckor sen.



Om du har blivit inspirerad av något jag har gjort får du gärna visa din version för mig, det gör mig så glad att veta att jag kan inspirera någon med det jag gör! Maila mig på [email protected], eller bara kommentera inlägget på den design du blivit inspirerad av så länkar jag gärna till din blogg om du har en.

Jag tycker det är tjusningen lite med nail art, att man kan bli inspirerad av andra och göra en egen variant eller bara sno något som någon annan har gjort rakt av. Det är så man lär sig och blir bättre och bättre. :) Gudarna ska veta att jag var ganska kass när jag började. Jag blir fortfarande lite hemligt avundsjuk när jag ser folk som är bättre än mig... (säg inte det till någon ;)

Vi får se om jag hinner måla om naglarna under dagen eller morgondagen, annars får jag bara önska er en god jul och massa trevligt julfirande. Nu ska jag gå iväg och rulla chokladtryffel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0