Cirque The Devil Wears Cirque

BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE
 
Vi har haft en otroligt vacker dag med klarblå himmel idag och jag har varit ute flera timmar. Hur härligt som helst! Idag tänkte jag visa ett rött cremelack från Cirques Metropolis-kollektion. Det är inte ofta jag bär rött, men jag kunde inte motstå The Devil Wears Cirque.
 
 
 
 
 
 
 
Detta är två lager plus topplack av The Devil Wears Cirque. Formulan är otroligt följsam och lättlackad. Den är välpigmenterad och torkar ganska glansigt.
 
ENGLISH:
We've had this incredible spring weather with clear blue skies today, and I've been outside almost all day. Today I will show you this red creme from Cirques Metropolis collection. I don't often wear red but I couldn't resist The Devil Wears Cirque. This is two coats plus top coat. The consistency is incredibly smooth and easy to work with. It covers well and dries pretty shiny. I like it!

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar den här typen av röda lack!

Svar: Ja, de är riktigt fina! :)
Honmednaglarna

2015-05-25 @ 16:45:26
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Anonym

Super red color and amazing beautiful nails

Svar: Thank you!
Honmednaglarna

2015-05-25 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0