Cold and Warmth

Här kommer så slutligen den sista designen där Anna och Elsa fortfarande var kvar. Det var faktiskt lite av en utmaning att måla designer till en kvarvarande design så här.. Helt klart bra övning. 
 
 
 
 
 
Den röda basfärgen här är Depend #360 som jag visade på swatch igår. Denna designen var väldigt random, en snabb en helt enkelt. Jag svampade på OPI Sparrow Me the Drama och la lite streck, prickar och glitter. Som sagt mycket random. Passar inte helt klockrent med färgerna till Anna, men tillräckligt för att jag skulle känna att det var helt okej att gå runt med detta ett par dagar. :) 
 
ENGLISH:
This is the last design still featuring Anna and Elsa. It's quite a challenge keeping one nail from an old design and trying to make something new go with it. I'm not super excited about this one, but it's OK. The red base colour is Depend #360 that I showed in a swatch yesterday. I've sponged on pink OPI Sparrow Me the Drama and added some random stripes and dots, along with some glitter. 

Kommentarer
Postat av: Gelic' nail art

Häftigt, de blå prickarna har ju samma blå nyans som accenten så denna matchar ju ännu bättre in! :D

Svar: Tack, ja, jag ska säga att innan de blå prickarna kom till tyckte jag inte alls det passade ihop, men de gjorde susen! ;)
Honmednaglarna

2015-03-18 @ 12:21:11
URL: http://gelicnailart.blogspot.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0