Barry M Sugar Apple

Nu har det varit massor av nail art-inlägg och jag har mängder med swatcher liggandes, så vi börjar med att visa den allra senaste, nämligen härliga Sugar Apple från Barry M som jag använde i den snygga Frost-nail arten. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sugar Apple är en ljus, isigt härlig mintblå nyans, med viss dragning mot grönt som inte syns så väl på dessa bilder. Detta är två lager plus topplack. Formulan var inga konstigheter, lacket var lättmålat och välpigmenterat. Man får bäst resultat om man jobbar med ganska flödiga lager, fast jag upplever att det generellt är så med sånna här ljusa lack. :) Ytterligare ett riktigt bra lack från Barry M alltså, fantastiskt bra budgetmärke! Jag har köpt mina från Asos där de kostar ungefär 35-40 kr. Varning för att de packar dåligt dock, men jag har hittills klarat mig! 
 
ENGLISH: 
Today I'm showing a swatch of Barry M Sugar Apple, a light sort of icy mint blue shade with a slight hint of green to it. It was this polish I used for my Frozen nail art with Elsa and Anna, along with lots of glitter and other blingy stuff. This is two coats plus top coat. Application was easy, though I'd recommend not wiping off too much polish before brushing it on (obviously depends a bit on the size of your nails too).. Don't be too scarce with the polish though! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0