Isadora 700 Bel-Air Blue

BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE - BLOGSALE
Glöm inte min blogsale! ;) 
 
Idag hoppar jag med på temadagen blå måndag! Det är sällan jag lyckas vara med på temadagarna, men idag har jag passande nog ett blått lack från Isadora att visa. 
 
 
 
 
 
Detta är två lager plus topplack av #700 Bel-Air Blue. Den var otroligt lättmålad (ingen clean-up) och har en snygg blå färg så det finns ingenting att klaga på! Sen är färgen kanske inte den mest unika, jag har nog en och annan dupe på denna, men helt klart ett bra blått lack till blå måndag! 
 
ENGLISH:
Monday today, which means Blue Monday on some Swedish blogs! For once I actually have a blue polish to show you! This is two coats plus top coat of Bel-Air Blue from Swedish brand Isadora. It's incredibly smooth and easy to work with. A very nice blue polish, although perhaps not a very unique shade. :) 

Kommentarer
Postat av: Lottsky

Fint! Den här typen av blått kan jag aldrig se för många av. =)

Svar: Nä, de är definitivt välkomna hos mig :)
Honmednaglarna

2015-04-20 @ 11:33:43
URL: http://lottskypottsky.blogg.se
Postat av: Gelic' nail art

Helt okej och fint lack ju! :)

Svar: Jajjemen. :) Den får mig inte att hoppa högt, men sånna här blå kommer alltid väl till pass när man nail artar :)
Honmednaglarna

2015-04-20 @ 22:31:46
URL: http://gelicnailart.blogspot.de
Postat av: Blowfish

Snyggt! Har detta tror jag och gillar det!
Tack för att du var med på blå måndag :)

Svar: Yes, det är en sån där bra blå färg! :)
Honmednaglarna

2015-04-22 @ 07:58:11
URL: http://www.makeupbyblowfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0