Deborah Lippmann Don't Stop Believin'

Vi kör ytterligare en swatch, jag har så många på lager nu att jag nästan får dåligt samvete! Vid något tillfälle i höstas/vintras var det ett par nätshoppar som hade en hel del bra erbjudanden, det kan nog ha varit på den s.k. black friday. Då passade jag i alla fall på att köpa ett par Deborah Lippmann, ett märke jag hört mycket om men inte prövat själv eftersom jag tycker de är lite för dyra till ordinarie pris. Här kommer i alla fall bilder på Don't Stop Believin'.
 
 
 
 
 
Detta är tre lager plus topplack av Don't Stop Believin'. Den har en glansig crellyformula och täcker nästan på två lager, med viss VNL. Jag körde alltså på tre. Färgen är en klar tomatröd som jag verkligen gillar! Den kommer från sommarkollektionen 80's Rewind (2014), där alla lacken har namn efter 80-talslåtar, och jag var nära att köpa ett par jag egentligen inte "behövde" bara för namnens skull (som t.ex. Maniac, klart man vill ha ett nagellack med det namnet!!).
 
ENGLISH:
Since I'm drowning in swatches I'm showing yet another one today, of Don't Stop Believin' from Deborah Lippmann's 80's Rewind collection from summer 2014. I haven't got very many Deborah Lippmanns, since I think they're a bit too expensive normally, but when some Swedish e-tailers had them on sale a few months ago I decided to get some. This is three coats plus top coat of Don't Stop Believin'. It almost covers in two coats but leaves some VNL, so I settled for three. The colour is a nice tomato red that I really like. The polishes in this collection were actually pretty much standard colours, nothing all too special, but they're all named after 80's songs, so I almost ended up getting a few more that I really didn't need (like Maniac, come on, who wouldn't want a polish named Maniac?!), but was able to stop myself, thankfully. :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Mycket tjusigt tycker jag.

Svar: :)
Honmednaglarna

2015-04-15 @ 10:39:03
URL: http://annkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0