Pink Ribbons

Idag blir det ett lite sent inlägg; jag har varit duktig och pluggat nästan hela dagen, fast jag steg egentligen upp lite sent så kom inte igång direkt. Men, här kommer i alla fall dagens rosa United in Pink-inlägg. 
 
 
 
 
Som bas ser vi Vivid Lacquers Theoretical Girlfriend som jag visade igår. Sen har jag använt några art liners från Kiss och Depend och gjort, ja, rosa band så klart. 
 
Tycker väl egentligen fortfarande inte att det är världens roligaste färgkombo, känns lite mesigt igen! :) Men det piggade i alla fall upp Theoretical Girlfriend! 

Kommentarer
Postat av: daPerley

Gillar Theoretical Girlfriend som det är (hm, kanske funkar bäst med solbränna förvisso?) men tycker om denna kombo med, kul med något annat än de typiska rosa bandet. :)

Svar: Ah, höstblekhet är nog inte världens bästa kombo till ett lack i den nyansen. :) Tack, det var precis det jag tänkte. :)
Honmednaglarna

2014-10-26 @ 14:05:37
URL: http://daperley.com/blog-2/
Postat av: Helena

Rosa är ju inte precis det jag sträcker mig efter först bland alla färger i min lacklåda, men nailarten lyfte det här lacket tycker jag.

2014-10-28 @ 12:11:51
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0