Essie Style Hunter

I skrivande stund (fredag kväll) har en jävla spindel precis undkommit att bli infångad och utsläppt i det fria från vårt badrum. Den var där på väggen, min sambo försökte fånga den i ett glas och helt plötsligt var den bara borta. Jag har letat med ficklampa en god stund men hittar inte det lilla odjuret så nu är jag helt nojig. Jag kan verkligen inte slappna av när jag vet att den kan finnas vart som helst i lägenheten, den kan flytta sig och alltihop. Den var inte jättestor, men tillräckligt stor för att jag inte ska vilja ha den här. Jag vet att de inte är farliga och att de är mer rädda för mig än jag är för dem, men jag fixar det bara inte. Jag kommer gå och leta efter den i taket och på väggarna varje dag tills vi hittat den. *suckar* Varför måste de tvunget bo inomhus?
 
Men. Nog om det då, och vidare till lacket jag tänkte visa. Ett rött lack, mycket bättre än spindlar. Essie Style Hunter handlar det om, faktiskt ett mörkt hallonrött/rosa lack. 
 
 
 
 
 
Detta är två lager av Style Hunter. Den är tunn, lättlackat och färgen är riktigt fin. Jag gillar hallonrött!

Kommentarer
Postat av: Bella/sezethenail

Jag tycker också väldigt mycket om Style Hunter. Men jag tyckte att det va ganska svårt att fånga den hallonröda färgen på bild, det bli liksom bara tokrött i stället för lite rosarött som det egentligen är. Jag vet inte om du upplever samma sak. Snygg swatch!

Svar: Tack! Jodå, jag har alltid problem att fånga nyanserna i kameran, har bara en gammal digitalkamera som är 6 år gammal och min mobilkamera, och inget ljustält eller nåt sånt så förlitar mig på dagsljuset. Detta klarade de av förhållandevis bra dock. :)
Honmednaglarna

2014-10-13 @ 12:44:22
URL: http://seizethenail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0