Boobs!

Sista dagen på United in Pink-veckan och jag har minsann lyckats vara med varenda dag, cudos till mig! :) Idag kombinerar vi United in Pink med Nail Art Sunday hos LeLack. Mitt inlägg idag blir inte jätterosa. Dagens tema på Nail Art Sunday är bröst, och om ni kikar in hos Angelica kommer ni få se massa roliga och snygga tolkningar på temat. Själv valde jag att avbilda bröst så som de flesta av oss nog oftast ser dem; när de envist kikar fram ur våra tröjor, bikinis och bh:ar!
 
 
 
 
Jag föreställde mig någon sorts cartoon-avbildning här, så valde en väldigt ljus beige som hudfärg Nubar Yellow Primrose; egentligen var den nog lite väl blek, men så här när det börjar närma sig vintern är vi väl alla blekfisar! Själv tycker jag att den här designen är väldigt rolig, men kanske inte så hemskt snygg, och eftersom jag är lite av en fegis vet jag inte om jag vågar gå runt på stan med bröst på naglarna. ;) 
 
Kul var det dock, och väldigt roligt att se vad de andra deltagarna på dagens tema har gjort! :) 

Kommentarer
Postat av: Zara TracesOfPolish

Snygg manikyr! Jag måste erkänna att jag föredrar bh-klädda manikyrer hellre än de som är helt nakna :D
Halsbanden är en snygg touch och att alla har sina egna kläder/stil.

Svar: Tack! Haha, framför allt känns det mer bekvämt att gå runt offentligt med bh-klädda bröst på naglarna än nakna. :) Annars tycker jag det var en del som hade lyckats skapa väldigt vackra nakna manikyrer :)
Honmednaglarna

2014-10-26 @ 16:03:45
URL: http://www.tracesofpolish.com
Postat av: kerstin

Fint!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2014-10-26 @ 21:02:54
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.se/
Postat av: Helena

Vilken kul manikyr du fixat! Gillar den skarpt :)

Och stort tack för ditt engagemang denna veckan.

2014-10-28 @ 12:12:38
URL: http://www.lackycorner.com
Postat av: Lela

Lite lagom urringning är väldans snyggt, både på naglar och annars. Och den här manikyren ska du bära med stolthet, ursnygg:)

2014-10-31 @ 20:18:09
URL: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0