Essie Naughty Nautical

Idag tänker jag komma med ett lite krystat bidrag till Blå Måndag! ;) Turkosa Naughty Nautical från Essies sommarkollektion 2013, med samma namn. Jag tror att de flesta av er håller med mig om att turkost ju är blått och/eller grönt, fast samtidigt är det inte alls blått och grönt utan just turkost. Jag kör på med detta i alla fall, så får ni bua ut mig sen om ni tycker det är heeeeelt fel! ^^ 
 
 
 
 
Detta hittade jag på H&M:s mellandagsrea i vintras. Impulsköp. :) Här har jag två lager, inga problem med formulan alls. Det är en cremefinish med pyttesmå glitterpartiklar som får det att glimma till i silver ibland. Jag gillar det väldigt mycket i alla fall, det är en fin färg! 
 
Jag kommer förresten vara upptagen resten av veckan, men har förinställt några inlägg så att det inte blir för tomt här! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Blått eller grönt hur som helst så är det en himla fin färg i alla fall!

Svar: Jag håller med, jag gillar denna jättemycket! :)
Honmednaglarna

2014-06-25 @ 09:58:18
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0