H&M Want A Lemon

Idag blir det gult, och ett H&M-lack, det var längesen! Jag är rätt jävla svag för pasteller, så när jag såg Want A Lemon i lokala H&M-butiken var jag liksom tvungen att köpa det. Gult var min favoritfärg när jag var liten! Inget rosa här inte!
 
 
 
 
 
Detta är 4 lager! Gula lack brukar ju vara lite knepiga, och visst blir även detta lite strimmigt. Egentligen är det helt okej efter tre lager (topplack på det så blir det nog bra), men det råkade bli fyra här eftersom jag inte fotade direkt och jag hann skada manikyren innan, så fick lägga ett till för att det skulle se vettigt ut. Fint lack, om man inte redan har ett liknande. :) (Fast alltså, citrongult? Jag vet inte om de som döper nagellack har så bra färgseende. Detta är ju mer banangult!)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hade också hellre gult än rosa när jag var liten :)

Fin pastell gul färg.

Svar: Skönt att jag inte var den enda! Fattade aldrig hysterin kring rosa! ;) Fast när man blev lite äldre skulle det ju vara blått som favoritfärg, det var ju MYCKET coolare med blått. ^^
Honmednaglarna

2014-08-15 @ 12:15:03
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0