Japanese Garden

Idag blir det nail art! Denna var det ganska längesen jag gjorde, så börjar bli dags att visa den. :) 
 
 
 
Detta ska alltså föreställa ett körsbärsträd. Blev lite kladdigare än jag hade tänkt mig i slutändan, så man ser inte riktigt direkt vad det ska föreställa, men ändå. Som ni säkert kan gissa har jag använt Make Up Stores Lucia som basfärg här, har svampat på lite vitt och lite grönt, sen målat träden med nail art liners och dotting tools. Bladen på träden som består av prickar borde nog varit lite mindre, nu ser de mest ut som stora klumpar och inte så mycket som blad. Men lätt att vara efterklok. 
 
Jag har inte kommit på denna designen själv, utan målat av den efter en tutorial på youtube. Som vanligt blev min variant inte alls lika snygg, men ett bra försök i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0