Darcy Likes Daisies

Idag bjuder jag på sommarnaglar! Inte för att jag egentligen målade dem på sommaren, men soligt gula med blommor; det kan väl inte bli mycket somrigare än så! (Okej, jag vet att det inte är daisies, men det lät så catchy!)
 
 
 
Här har vi Zoya Darcy som bakgrundsfärg, övriga färger minns jag faktiskt inte. Enkla blommor med lite orangea highlights i alla fall, och gröna blad. Snabbt och somrigt! Perfekt när man inte vill sitta inne och lägga timmar på någon kul design utan faktiskt vill ut i solen lite.
 
Idag har jag tyvärr bara suttit inne nästan hela dagen. Inget solande i alla fall, bara varit ute ett par ärenden på stan. Jag får alltid så dåligt samvete när jag sitter inne med vackert väder utanför. Egentligen vill jag ju ut, men ibland orkar man helt enkelt inte med solen riktigt. Behövs pauser också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0