China Glaze Celtic Sun

Från ett fantastiskt lack i förra inlägget till ett alldeles gräsligt lack i detta! Jag fick tag i Celtic Sun på rea för 29 kr i somras; jag tror det kommer från en mycket äldre kollektion och ser väldigt fräsigt ut i flaskan. Men. Det är ett gult jelly.. Ingen bra kombo!
 
 
 
På dessa bilder har jag 3 lager, och det finns inte en chans att man kommer att få det heltäckande på egen hand. Som ni säkert ser. Jellyformulan gör att den smashiga färgen inte riktigt kommer fram, utan snarare gör att naglarna ser nikotingula ut. Inte alls smickrande! Men, jag kommer spara detta lack och pröva det igen någon gång med underkläder, och se om det ser bättre ut då helt enkelt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0