A-England Beauty Never Fails

Idag tänkte jag faktiskt för en gångs skull vara med på en av bloggvärldens alla temadagar, nämligen Grön onsdag hos Karin på Vacker & Underbar. Jag älskar ju grönt, så jag fattar inte att jag inte har varit med på det innan! :) 
 
Lacket jag visar idag är en riktig skönhet från A-England, Beauty Never Fails
 
 
 
 
 
Beauty Never Fails har en grön bas och är fullpackat med pyttesmått guldigt glitter. Det är väldigt lättlackat, som alla lack från A-England jag prövat, och täcker nästan på ett lager: jag har två på bilderna. Jag skulle säga att det vinner mycket på att bäras med överlack, det får helt enkelt mer djup och blir så klart glansigare. 
 
En klar favorit hos mig, jag gillar den här sortens glitterskimriga finish! :) 
 
Ni glömmer väl förresten inte att gå in på Isadoras hemsida och rösta på er favorit-nail art? ;) :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Men guuud såå snyggt! Helt underbart ju! :-)

Svar: Jag håller med, den är sjukt fin! :)
Honmednaglarna

2013-11-20 @ 15:13:55
URL: http://www.colourit.se
Postat av: Karin // Vacker och Underbar

Verkligen vackert!

Svar: En klar favorit! :)
Honmednaglarna

2013-11-20 @ 22:20:40
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0