Up Up and Away

Idag har det varit ytterligare en sån där dag med kanonfint väder, så det kändes som ett måste att ta en promenad. Eftersom jag och en kompis igår bestämde att vi skulle ses och fika passade vi på att kombinera promenad och fika och gjorde en picknick av det hela! Jag bakade bullar igår så de fick följa med på picknicken tillsammans med en kaffetermos och hennes hund Chili. Det bästa med att bo i Karlskrona är att vi har närhet till havet hela tiden, så vi tog en promenad ut till vattnet och hittade ett par gamla trädgårdsmöbler där vi satte oss och fikade i solen. Hur underbart som helst. Jag älskar våren!
 
Sen var det ju Depend #295 ja.. Jag tyckte färgen var så vårhimmelsfin att det passade bra att måla luftballonger på den! Formen på mina luftballonger var kanske inte riktigt som formen på riktiga luftballonger, när jag tänker efter så här i efterhand. 
 
 
 
 
Här har jag målat med akrylfärger eftersom jag tänkte att nagellack är för segt för sånna små detaljer. Var inte så lätt ändå, hehe. 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh sååå fint, måste vara väldigt svårt att måla så fina motiv och du har lyckats väldigt bra. :-)

Svar: Haha tack! Det är inte jättesvårt faktiskt :) Små penslar underlättar ;)
Honmednaglarna

2013-03-03 @ 17:56:57
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: FruVesa

Va fint!

Svar: Tack! :D
Honmednaglarna

2013-03-03 @ 18:27:32
URL: http://fruvesa.se
Postat av: Sara / Prettypolish

Riktigt fint och härligt vårigt! :)

Svar: Tackar! :D
Honmednaglarna

2013-03-03 @ 19:48:48
URL: http://prettypolish.blogg.se
Postat av: Sussie

Vilken underbart härlig vårhimmel du har på dina naglar! Hmm... jag tycker att du har typisk luftballongsform på dina luftballonger, men nu bara för att du skrev det så måste jag börja tänka jättemycket på hur de ser ut bara för det :)

Svar: Haha, på vissa av dem, men de första blev lite fel, luftballonger är ju riktigt ballongformade, inte med en kant längst ner där korgen sitter :) Jag och min pojkvän såg faktiskt när de åkte iväg med riktiga luftballonger ett par gånger när vi bodde i Lund, det var coolt ^^
Honmednaglarna

2013-03-03 @ 22:06:22
URL: http://fastnaglad.blogg.se
Postat av: Nageldraken

Jisses, vilket pyssel! Det måste ha tagit ett tag! Snyggt!

Svar: Haha, tack! Det ser värre ut än vad det var, tog faktiskt inte speciellt lång tid egentligen (minns inte exakt hur länge dock) :P
Honmednaglarna

2013-03-04 @ 00:06:56
URL: http://www.nageldraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0