Retro

Det ser ut att bli ganska fint vårigt väder idag, det gör mig lite glad. :) 
 
Idag tänkte jag visa designen jag målade på China Glaze Fancy Pants. Jag tycker färgkombon blev lite retro så där, eller vad säger ni? 
 
 
 
 
 
Det här är en ganska simpel design så där. Jag använde dotting tools till de rosa och lila prickarna, de gröna är handmålade eftersom jag inte hade några dottingtools som var så stora. Handmålandet var det som tog lite tid, men det tog ändå bara 40 min att måla alltihopa (jag tog tid för min pojkvän väntade på mig på skype). Jag gillade det inte till att börja med, men nu har det börjat grow on me lite. Hade tänkt måla om idag, men får se om jag hinner, känns inte jätteakut att ta bort det nu. :) Färgerna är förutom Fancy Pants Wildflower från H&M och Groovy Green från China Glaze

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Supercoolt och lite retro faktiskt. Läckert.

Svar: Tack! :D
Honmednaglarna

2013-03-05 @ 11:44:24
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: FruVesa

Tjusigt!

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2013-03-05 @ 12:39:53
URL: http://fruvesa.se
Postat av: Sussie

Jag gillar denna manikyr jättemycket! Ja, det känns väldigt retro, både färgerna och mönstret, så du har liksom matchat ihop färgerna med mönstret på ett bra sätt tycker jag.

Svar: Tack! ^^ Kul att du gillar det :)
Honmednaglarna

2013-03-06 @ 07:54:57
URL: http://fastnaglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0