China Glaze Budding Romance

Lovade ju ett inlägg och det ska ni få. :) Har ett par swatches på lager nu, och kommer även fixa lite nail art ikväll. Nu ska ni dock få se China Glaze Budding Romance från årets vårkollektion Avant Garden. 
 
 
 
 
 
Jag gillade faktiskt inte det här lacket så mycket som jag hade hoppats. Det är ju grönt, så det borde varit självklart, men jag föll inte alls för det här. Kanske är för att det är ett jelly-lack. Jag gillar inte jellylack så mycket. Tycker formulan på dem är knepig, även om de förstås blir galet glansiga. Det här är två ganska flödiga lager plus ett lager Essie Good to Go, eftersom jag tyckte det torkade för långsamt. Täckningsmässigt hade ett tredje lager inte skadat, men orkade inte. :) 
 
Färgmässigt tycker jag det här känns som ett mellanting mellan Trendsetter och Westside Warrior (som jag ännu ej har prövat på naglarna, så jag dömmer bara utifrån hur färgen ser ut i flaskan) från China Glazes Metro-kollektion från hösten 2011. Jag gillar färgen. Önskar bara att jag hade känt lite mer "WOW!" för det... 

Kommentarer
Postat av: Fröken Nilsson

Jo men visst är detta snyggt!!
Kan tänka mig detta se du ;)

Svar: Haha, jag tycker faktiskt det ser snyggare ut på bilderna än vad det gjorde i verkligheten.. Jag ska spara det i alla fall, kanske faller jag mer för det vid ett senare tillfälle :)
Honmednaglarna

2013-03-10 @ 20:00:54
URL: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Det var ju jättesnyggt!

Svar: Hehe tja, vad kan jag säga, det fick mig inte att hoppa av lycka ^^
Honmednaglarna

2013-03-13 @ 17:13:38
URL: http://www.sminkan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0