Beneath the Christmas Tree

Dessa naglar hade jag ett par veckor innan jul, men kom aldrig till skott att ladda upp bilderna, så ni får dem nu istället. Det är ju synd att jag inte är den sorts nagelbloggare som faktiskt laddar upp inlägg när mina läsare har nytta av dem, men jag hoppas att ni tycker det är kul att se dem så här i efterhand också. :) 
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att ni alla ser att det är julklappar under en gran det ska föreställa (förutom julgransdekorationerna då förstås). Jag blev faktiskt väldigt nöjd med motivet här, åtminstone med helheten. Vissa av naglarna blev ju lite kladdiga och oproportionerliga, men gillar idén och utförandet i stort. Jag har använt China Glazes Kalahari Kiss som bakgrundsfärg (föga julig färg i sig själv, men med detta motivet tyckte jag den passade bra) och paketen och dekorationerna är målade med akrylfärg. Grankvistarna är målade med en grön two way-penna från Rio, och glittret kommer från billiga nail art lack. Toppat med Essies Good to Go tycker jag faktiskt att det här blev riktigt juligt och fint! Det var inte speciellt svårt heller (okej, förutom det flätade hjärtat, det var lite knepigt att få till), det enda jobbiga var att det tog lite tid att göra. Det är inte helt omöjligt att jag gör en variant av den här manikyren nästa år också, och kanske något liknande till påsk med påskris? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0