Isadora 728 Black Galaxy

Godmorgon alla! (fast egentligen är kl halv 11 på kvällen och jag sitter och skriver ett förinställt inlägg)
 
Till nyår blev jag sugen på att pröva ett lack jag köpte för typ ett år sedan och som verkade som ett väldigt bra nyårslack, nämligen Isadoras Black Galaxy, ett svart lack med massa olikfärgat glitter i. Nu är det ju dock så att jag har en gammal digitalkamera från 2007, så den är ju inte alltid helt fantastisk att ta swatchbilder med, men ni får dem i alla fall. Utomhus ser man typ inte glittret alls, och inomhus i lampljus blir bilderna alldeles suddiga, så ni får utomhusbilder utan sparkle och inomhusbilder utan skärpa. Bra va?!
 
 
 
 
 
 
Jag vet att bilderna inte riktigt framhäver det, men det är faktiskt ett riktigt vackert lack. Svart med glitter i olika färger, ni förstår väl att det är riktigt fint? Jag vill minnas att två lager täcker och torktiden är kanonbra. Inget att klaga på (förutom kassa swatchbilder..)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fint, jag bar detta förr nyårsafton!

Svar: Jo, det var visst många som gjorde det, jag är ofta lite efter med trenderna x)
Honmednaglarna

2013-01-07 @ 11:20:08
URL: http://varavacker.blogspot.com
Postat av: Sara/Prettypolish

Detta är ett jättefint lack! Bar också det förra nyårsafton :)

Svar: Verkligen ett riktigt nyaftonslack! :D
Honmednaglarna

2013-01-07 @ 14:25:07
URL: http://prettypolish.blogg.se
Postat av: Gelic' nail art

Är det lite knottrigt på ytan (tänker på bild 1) eller är det bara en synvilla? Ser ut att vara ett fint lack annars.

Svar: Det blir lite knottrigt på ytan utan överlack, dessa bilderna är helt utan topplack. När jag målade design ovanpå sen hade jag två lager Essie Good to Go och då blev det jämt och fint :)
Honmednaglarna

2013-01-07 @ 16:22:30
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Postat av: Elin/Nailmanic

Åh, jag älskar det här lacket! Så snyggt! Min kamera har också problem när det glittrar för mycket :P Irriterande!

Svar: Haha, tror de flest kameror har svårt för det :) Utom sånna riktiga proffskameror kanske :P
Honmednaglarna

2013-01-07 @ 19:21:55
URL: http://nailmanic.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0