Corset

God kväll. Idag har jag haft en sån där riktigt seg dag så jag är helt förundrad över att det faktiskt är kväll nu och jag har lyckats få hela dagen att gå. Har känt mig riktigt oinspirerad, liten och ensam idag, men ändå fått liiite gjort. Funderar på att rycka upp mig och baka en äppelpaj om en stund. :P
 
Den här varianten av nail art har ni säkert redan sett flera gånger, och jag också. Av någon anledning kände jag dock att det var helt rätt för just Zoyas Blaze, så here goes. Det har förresten kommit snö igen nu, så jag passar på att utnyttja den.
 
 
 
I eftermiddagssolen:
 
 
 
 
A-Englands svarta Camelot får vara med på kalaset och även en svart nail art liner från Kiss. De silvriga prickarna kommer från ett minilack jag köpt på H&M, Metallic Grey
 
Gillar ni den här manikyren tycker jag verkligen ni ska pröva, för den är superlätt att göra. Den är snyggare på nära håll än på lite avstånd, hade behövts lite mer kontrast för att den ska se snygg ut långt ifrån. :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Snyggt! Det där hoppas jag att jag vågar mig på snart. :-)

Svar: Pröva! Känner du dig skakig på handen kan du ju använda tejp för att få till lite rakare linjer :)
Honmednaglarna

2013-01-19 @ 20:36:29
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Sofie

Snyggt! Håller med om att Blaze är lite så där.. hmm... syndigt röd. :)

Svar: Huvudet på spiken, vilken fantastiskt bra beskrivning av den färgen! :D
Honmednaglarna

2013-01-20 @ 11:22:50
URL: http://drops-of-color.blogspot.com
Postat av: Sara / Prettypolish

Snyggt! Älskar korsettnaglar, ska nog måla det snart igen! :) //Sara

Svar: Tack ^^
Honmednaglarna

2013-01-21 @ 18:15:24
URL: http://prettypolish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0