Depend #295

God förmiddag!
 
Idag skiner fan solen ute. Synd att jag inte hinner gå ut innan jag ska till jobbet. Börjar kl 13, och kl 10 hade jag lovat vara med i en undersökning via telefon från Statistiska Centralbyrån. Jag måste verka vara världens tråkigaste och mest tragiska person. De vänner jag uppgav när jag var med i undersökningen för tre år sedan pratar jag knappt med längre, och det är inte som att jag har fått så värst många nya vänner sedan dess.. Eller jo, det har jag, men eftersom jag flyttat en gång till sen dess pratar jag nästan aldrig med dem heller. :( Jag är visserligen social på andra sätt, hehe, synd att inte det framkommer i undersökningen bara. :) 
 
Igår kväll på jobbet i barngrupperna tittade vi på Smurfarna. Under tiden satt jag och filade ner mina naglar som började bli alldeles för långa. När jag kom hem satt jag och tittade på Fråga Olle-dokumentären och lackade om med Depend 295. Trevligt tisdagsnöje faktiskt. Vi får se om jag hinner måla design på dem nu innan jobbet. 
 
 
 
 
 
Sorry för kladdet utanför, jag satt och målade i soffan, så det var lite svårt just på sidorna. Fast det är inte tillräckligt mycket för att jag ska orka asa fram aceton och ta bort det. 
 
Det här lacket är ett härligt blått lack, nästan lite himmelsblå. Det torkar matt med lite lite skimmer, och två lager täcker helt. Inte helt omöjligt att man skulle kunna klara sig med ett faktiskt om man är lite skicklig. Det var lätt att kontrollera, inte rinnigt eller tjockt, utan precis lagom. Jag har ingenting att anmärka på, och jag gillar verkligen färgen, fastän den inte passar min hudton jättebra. Jag vet inte vilken kollektion det här kommer från, men jag tror att jag fyndade det i somras för 19 kr (stod i hyllan med en röd prislapp på). Bra köp helt enkelt. :) 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Verkligen en smurfblå, men jag älskar färgen, såå skön.

Svar: Haha, smurfblå var en bra beskrivning :)
Honmednaglarna

2013-02-27 @ 12:33:36
URL: http://www.colourit.se/
Postat av: Tilda

Åh vilken härlig färg! En riktig vår färg! :)

Svar: Verkligen :) En vårhimmel!
Honmednaglarna

2013-02-28 @ 11:06:10
URL: http://kreativastugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0