Alla hjärtans dag-tips!

Hörrni, imorgon är det ju faktiskt alla hjärtans dag, och jag har inte hunnit göra så många olika alla hjärtans dag-manikyrer som jag velat. Har en på naglarna nu som jag tänkte visa i nästa inlägg, men först tänkte jag tipsa om lite idéer till alla hjärtans-manikyrer jag sett på andra bloggar, och som jag varit sugen på att pröva själv!
 
Den här varianten hos Spektor's nails är ju ursöt: hennes är visserligen gjort med stamping, men jag misstänker att det går att måla på frihand också om man har lite tålamod. :) 
 
Nail art-drottningen Robin Moses har gjort ett par skitsnygga alla hjärtans-manikyrer här och här
 
Whitney på Dressed Up Nails har gjort en annorlunda men kanonsnygg manikyr med hjärtan och ränder här, den måste ni verkligen kolla in! Hon har även gjort ett par andra snygga varianter tidigare i veckan. :) 
 
På fuck yeah nail art!:s tumblr hittar ni massvis med nail art från olika bloggare världen över, här har jag hittat många av mina favorit-bloggar! :) Just nu finns där massvis med inspiration inför alla hjärtans dag. 
 
Sist men inte minst, min love letter-design från förra året blev jag skitnöjd med, så den måste jag också tipsa om. :) Till den finns det också en tutorial! Här kommer en bild från arkivet!
 
 
Kommer ni fira alla hjärtans dag, och hur i så fall? :) 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Denna förstår jag att du blev nöjd med! Det var en bra och originell idé!

Svar: Tack! :D
Honmednaglarna

2013-02-13 @ 23:57:32
URL: http://fastnaglad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0