Winter Wonderland

Vi fortsätter på jultemat, eller snarare vintertema! Här har vi inte mycket till vinter tyvärr, det kom lite snö kring andra advent, men det låg inte ens ett dygn, och sen dess har vi haft plusgrader (tror jag i alla fall, det känns inte kallt alls). Men på mina naglar har det i alla fall varit vinter ett par dagar!
 
 
Den här coola fönstermanikyren såg jag hos Sincerely Stephanie och var bara tvungen att försöka kopiera; tyckte det var en väldigt orginell vintermanikyr! :) Stephanies version var bättre, kontrasterna är starkare på hennes, men det var ändå kul att göra den. :) 
 
Jag har använt Ciatés Ferris Wheel som bakgrund, och sedan übervackra Running in Circles, Purity från Zoya och en brun art liner från Kiss

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie/Colour it

Åhh såå vintrigt och vackert. :-)

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2013-12-20 @ 09:40:23
URL: http://www.colourit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0