KIKO #255

Idag ska jag vara borta hela dagen på juljobb och födelsedagskalas, men jag fortsätter pausa julen en dag till här på bloggen för att visa er lila #255 från KIKO.
 
 
 
När jag fotade detta för bara någon vecka sen tittade faktiskt solen fram så att jag fick ett par bilder som såg riktigt fina ut. :) I skugga är det inte riktigt lika vackert:
 
 
Det blir lite dammigt i skugga och jag ser att jag nog hade behövt ett lager till. Detta är två lager plus överlack, och som ni ser på bilderna finns det gott om vackert skimmer i detta lack. Konstigt nog blev jag ändå inte så förtjust i det faktiskt. Det känns inte som min färg riktigt, trots att jag gillar det när jag kikar på bilderna. Formulan är kanon, som hos de flesta av KIKO:s lack, men överlacket behövs helt klart för att få fram det där vackra skimret, annars blir det lite matt: och inte på det där coola matt-glitterlack-sättet. 
 
Gillar ni det så har jag det faktiskt uppe för byte i Lacka - Byt på Facebook. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0