Holly Nails

God kväll mina vänner! Idag blev det väldigt sent, eller det känns åtminstone väldigt sent för jag är skittrött. Ikväll har alla mina gamla vänner från gymnasiet varit här på fika/glöggprovning/allmänt häng, och eftersom jag sov mycket lite i natt är jag nu helt slutkörd. Jag har dock haft kanontrevligt, så kan verkligen inte klaga! Men jag måste ju helt enkelt vara med på NailArt Sunday hos LeLack nu när det är jultema! 
 
 
 
 
 
Dessa naglar målade jag idag på förmiddagen framför teven till Harry Potter och den flammande bägaren. Det var ju ganska pilligt så kan inte påstå att jag tittade speciellt mycket på filmen, men jag blev nöjd i alla fall. Det är inte första gången jag gör järnekslöv som julnaglar, men det är första gången jag bestämde mig för att täcka nästan hela nageln så här. Färgkombinationen blev oväntat bra. 
 
Jag var sugen på att testa ett nytt lack jag fick hem nyligen, från brittiska märket Barry M, som basfärg, Berry Cosmo, och det kändes inte som en given kombination till mörkgrönt av någon anledning, men det funkade bättre än väntat. De gröna jag använt för bladen är passande nog Holly från Zoya, ett lite gräsgrönt snorigt lack (jo faktiskt) från NfuOh, nr 244 och Red Nail från H&M för bären och vitt Purity från Zoya

Kommentarer
Postat av: Vikab

Vilken fin julmanikyr :)

Svar: Tack! :)
Honmednaglarna

2013-12-23 @ 11:13:50
URL: http://vandrargenom.blogspot.se/
Postat av: Helena

Supervacker manikyr!

Svar: Tack så mycket! :)
Honmednaglarna

2013-12-23 @ 14:55:46
URL: http://www.lackycorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0