Barry M Berry Cosmo

Igår fick ni ju se en av mina julmanikyrer, och eftersom jag inte har någon ny julmanikyr att visa idag (fast jag har planerat att göra en imorgon faktiskt, hoppas jag hinner visa den!) tänkte jag visa en swatch på lacket jag använde igår istället, Berry Cosmo från Barry M
 
 
 
 
 
Jag har varit väldigt nyfiken på Barry M ganska länge faktiskt, men jag vet inte riktigt varför... I alla fall gjorde jag slag i saken för ett tag sen och beställde hem ett par olika färger från Asos (de packar som krattor förresten så det var ett under att flaskorna inte hade gått sönder) när de hade någon rabattkod. Igår prövade jag alltså första, och det var verkligen ingen besvikelse! Detta är ett enda lager, det glider på hur lätt som helst, torkar snabbt och blir lagom glansigt! En riktig fullträff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0