Apples

För att bryta av från alla juldesigner nu kommer här en extremt o-julig design till dagens NailArt Sunday hos LeLack.
 
 
 
Det var ett tag sen jag gjorde denna så jag minns inte exakt vilka färger jag använde, fast jag vet att den rosa bakgrundsfärgen är från Isadora och heter Sparkling Candy. Rosa och rött är en ganska otippad kombination, och jag hade faktiskt väntat mig att det skulle skära sig mycket värre än så här. På det stora hela gillar jag idén med äpplena, kanske prövar det igen så småningom med andra färger som passar lite bättre ihop. :) 

Kommentarer
Postat av: Lela

Tycker inte alls att rosa och rött i kombination är så tokigt. Det handlar mer om HUR man kombinerar dem än ATT man kombinerar dem. Här tycker jag det passade sig bra. Äpplena är jättefina, som äkta Snövitsäpplen.

Svar: Tack! :) Nä, du har nog rätt, det gäller väl bara att våga testa sig fram lite också :)
Honmednaglarna

2013-12-29 @ 20:56:12
URL: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0