A-England Order of the Garter

Gissa vad, idag är jag faktiskt med på blå måndag hos Tove på Nail Me. Tidigare publicerade jag mina inlägg slaviskt i kronologisk ordning, men när jag nu har så många swatcher liggandes tänkte jag att jag kan börja mix it up lite!
 
Idag tänkte jag visa ett kanske inte så juligt lack, men ack så snyggt: Order of the Garter från A-England
 
 
 
 
Ända sen första lacket jag provade från A-England (Perceval) har jag älskat detta märke: det är inte svårt med sånna grymma färger och felfria formulas. Order of the Garter är inget undantag. Väldigt lättlackad (Tror ni mig om jag säger ingen clean-up? Jag är så stolt över mig själv!) och täcker på två lager: jag rekommenderar dock tre eftersom det ger mer djup åt färgen. Finishen har tydliga glass flecks vilket ger ännu mer vackert djup. :) 

Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken underbar blå och att den sen är härlig att måla med gör det ju ändå bättre.

Svar: Ja, den är en riktig fullträff! :)
Honmednaglarna

2013-12-09 @ 09:15:07
URL: http://annkicki.blogspot.se
Postat av: Lela

Längesedan jag lackade med ett A-England nu, blev lite sugen efter att ha kikat på dina bilder.

Svar: Ah, jag gillar verkligen A-England, förutom att formulan alltid är bra har de speciella och vackra färger! :)
Honmednaglarna

2013-12-09 @ 09:54:12
URL: http://www.lelack.se
Postat av: Carro Naglar

Jag älskar blå lack och det här var ju otroligt snyggt! :-D

Svar: Japp, jag har börjat gilla blått mer och mer på sistone :)
Honmednaglarna

2013-12-14 @ 12:43:54
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0