Depend #328

Igår visade jag Instant Hot från Essie, och idag tänkte jag visa Depend #328, ett av de lack jag fick av mina söta brorsbarn när jag fyllde år i våras. Jag använde Instant Hot som underkläder, eftersom jag visste från början att 328 skulle vara skirt som attan. Mer om det efter bilderna. 
 
 
 
 
 
Detta är först 3 lager av Instant Hot, 1 lager Poshé top coat, sedan 3 lager av 328 och ytterligare ett lager Poshé. Därav att naglarna ser väldigt tjocka ut (antar att 8 lager lack inte är att rekommendera)! 328 är ett väldigt tjockt och trögflytande lack med små glitterpartiklar i en svagt gulfärgad bas. Glittret glittrar i princip inte alls, vilket såklart gjorde mig ganska besviken, men å andra sidan gillar jag hur färgen ser ut på naglarna när allt väl är färdigt. Det är synd att det krävs en hel del jobb för att komma dit bara. Torktiden är förstås inte den bästa eftersom det blev så många lager och 328 är så tjockt ändå, men med Poshé mellan de två lacken var det ändå helt okej. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vilken härlig färg!

2013-09-21 @ 19:46:23
URL: http://nannna.se/
Postat av: Shortylegsbeauty

Färgen är helt underbar :)
xx

2013-09-29 @ 03:55:16
URL: http://shortylegsbeauty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0