Haul!

Drar ihop ett snabbt inlägg innan jag ska iväg och baka mjölk- och äggfri kladdkaka med barnen på mitt extraknäck!
 
Började tidigt i morse (halv 7) vilket betyder att jag också slutade tidigt. Passade på att ta en runda på stan efter jobbet och kom då hem med mer än jag hade räknat med... :) 
 
 
Upptäckte att Isadora har kommit med sin nya vårkollektion (de är jäkligt bra på färger alltså!), hade en kupong på Kicks, och ytterligare en 20% på all kosmetika på H&M och hittade dessutom ett Essie-lack på rea. 
 
 
762 Meadow och 760 Poseidon. Ser ut att vara nyanserna ljusare och mörkare än förra årets Marzipan!
 
 
H&M har tagit fram nail art liners! :D 69,50 kr för en trepack! Fanns en med vitt, svart och rosa också. 
 
 
Norwegian Sky, I'm Not a Kiwi och Lindalicious.
 
 
Fann Recessionista för 50kr i en realåda. :) 
 
Och allt detta, med mina rabattkuponger och en bonuscheck på H&M för ca 250kr. Dessutom var inte en enda av färgerna ett dubbelköp/något jag redan hade liknande. Frida (jag) är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Älvorna och Alvernas Land

Vilken underbar haul,mååånga fina lack du kom hem med idag :-D Härligt!!!!!

Svar: Ah, nu är det enda problemet hur jag ska hinna lacka med alla.... x)
Honmednaglarna

2013-04-09 @ 19:10:26
URL: http://humanangel.wordpress.com/
Postat av: FruVesa

Längtar redan efter swatches!

Svar: Noterat! :) Är själv mycket sugen på de där gröna från Isadora (är sååååå svag för grönt) och Norwegian Sky!
Honmednaglarna

2013-04-09 @ 20:47:09
URL: http://fruvesa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0